Sunday, January 29, 2017

Kérdez- én válaszolok neked #1

Mindenkinek van, olyan  az életében, hogy magára marad, vagy pedig nem is vagy egyedül, de mégis azt érzed, hogy ebben a nagy világba egyedül maradtál.
Ezzel nem csak te vagy, így mindenkinek van az élete során ilyen érzése. Azt szeretet hiánynak hívják, mert mindig van ki ott  van melletted, család tag vagy barát, de soha sem vagy egyedül.

Laura 16 éves írt nekem egy üzenet és most erre adok választ neki:

Szia! Laura vagyok 16 éves. Nem régibe lett vége a kapcsolatomnak és nem tudom feldolgozni. Még nagyon szeretem,  nem tudom elengedni nekem ő az első szerelmem, ő rá néztem fel mint pasira.
Mit tegyek egyedül érzem magam és tanulni sem megy???
Előre is köszönöm a segítséget!


Szia Laura. Még fiatal lány vagy és leszel még boldog, nem szabad semmit se feladni. Nem vagy egyedül soha sem, biztos van melletted valaki. Tanuljál ne add fel a sulit a kapcsolatod miatt, nem másnak tanulsz, hanem magadnak. Próbálj meg kikapcsolódni sokat sétálni s tanulás közben zenét hallgatni és ne olyat ami ré emlékeztet. Sok sikert a tanuláshoz. Ne adj fel semmit sem, mert az idő mindent begyógyít s csak jobb lesz.  

No comments:

Post a Comment