Sunday, June 17, 2018

Bullett Jounal #Június

Június az első hónap tervezésem az új Bullet Juonal naptáramba. Eddig nagyon jól tudtam kezelni, bármennyire is elsőnek féltem, hogy mit tudok kezelni majd a vonalas füzetet. S igen tudom használni, így elhoztam nektek, hogy miket is jegyzetelek és írok én bele, hát ha nektek is tudok segíteni vagy akár inspirálni benne.


1. Elsőnek, mint mindenki más a címnek adok helyet egy kisebb vagy nagyobb rajzokkal. Ebben a hónapban a nyári gyümölcsöket tettem bele amik éppen most vannak szezonban. 



2. A Blog ötletek: igen ez lett az első első nekem, mert több idő szeretnék fordítani a blogra. Ide fogom írni az ahhoz kapcsolódó ötleteket gondolatok, nem is kell mondjam már nem is egy van. 






3. Munka beosztás, itt jegyzetelem, hogy mikor dolgoztam és a párom, hogy dolgozik. Ezt azért hoztam létre, mert könnyebben kitudom számolni a keresetünket. 



4. Tervez: Nekem nincs külön szedve a napi és a havi tervező, mert tudom jól nem nagyon használnám fel mind a kettőt, inkább ezt a módszert használom. 




5. Kedvem: 



6. A fontos dolgok plusz feljegyzés, igaz nem mindegyik fontos, de én szeretem ezeket jegyzetelni.




7. Blog nézettség, ahogy eddig mondtam blogomnal többet akarok foglalkozni, ami azt jelenti, hogy több lesz a nézettségem is. S itt az utolsó az egészség. 2 alkalommal jegyzetelem mennyi km sétáltam, biciklizést és a tornázást, de most már bele tettem az 100% gyümölcs ital fogyasztást és a gyümölcs fogyasztást is. 



Ez lenne az én Júniusi Bullet Juornal-em, ezt a hónapot minimalista stílusba csináltam meg, ami nagyon tetszik, mert letisztult. Minden hónapba fogok nektek csinálni bejegyzést, így ne felejtsétek vissza jönni az új dolgokért.

No comments:

Post a Comment