Sunday, June 17, 2018

Már megint

Már nem tudom, hogy meséltem e nektek, de nagyon szeretek könyveket olvasni, sajnos manapság nem jutott rá időm, még bele kezdeni. Most elhatároztam, hogy ha nem is gyorsan, de megint elkezdek olvasni egy pár könyvet, amit rég óta szeretnék. 
Tinédzser krómban tini regények voltak nálam a favoritok, ami szerintem nem is annyira meglepő. Mindig is szeretem azokat a könyveket, amibe sok a szerelem ez lehet azért van, mert nekem is hamar volt az első szerelem. Egyszer elhatároztam magam és bele is kezdetem, hogy megírom az én szerelmi történeteimet, de nem tudtam egyszer se, úgy megírni, mint ahogy én átéltem vagy pedig elszált az ihlet. 

Most megint elkezdtem könyveket olvasni és bármennyire is furcsa, de tini regényeket fogom tovább olvasni ezek nekem szerintem bármennyire is már nyálas és nem az én korosztályomnak szól, de mindig bele tudom magamat élni. Szeretem a krimiket is, de mostanában még nem volt olyan, ami leköt volna engem, így maradok olyannál, amiről tudom, hogy meg fog és tényleg olvasni fogom. 
Lehet, hogy egyszer újra bele kezdek az én regényebbe úgy, hogy nem fogom abba hagyni és a visszaolvasása is élvezetes lesz.

Mostanában rólam annyit kell tudni, hogy átmentem részmunka idősnek heti 3 napot fogok dolgozni, hamarosan megyek jogosítványt letenni, majd szeptembertől pedig érettségizni tovább és ezt az egészet, úgy kellett összetenni, hogy minden mennyen. 
Lakásra legyen idő, magamra, páromra munkára, majd sulikra és minden arra, ami a hobbijaimra is. Mind ezt, hogyan is csinálom, most elárulom ezt a nagy titkot psszt... ügyesen, a Bullet Jounal (BuJo), nagy segítségemre válik, hogy eltervezem, mikor mire jut időm. 

Tegnap voltam a párommal egy éves házas, amit együtt töltöttünk elmentünk a Tropicariumban és picit a városba sétálni. Ma egyedül vagyok otthon, így lesz időm a lakásra és a blogomra is.
Kicsit furcsa vissza gondolni, hogy már egy év el is telt, mióta sok ember előtt igent mondtam a férjemnek, amennyire kezdek idősebb lenni annál jobban érzem, hogy hogy telik az idő.
Jövőhéten pedig ismerősüknek megyünk el az esküvőjére. Azon gondolkozom, hogy melyik ruhát vegyem is fel, vettem kettő darabot és nem tudom melyik a jobb, egyik az egyszerű kék kis övvel, a másik pink egyszerű kényelmes és jobban érzem magam benne.


No comments:

Post a Comment