Monday, March 8, 2021

Bullet Jounal #mybulletjounal3

Kicsit még visszatérnék az előző témára, mert szerintem ez az első meghatározó alapja a jó Bullet Jounal, használatára. igazán jól átlátható, akkor annál inkább hasznodra válhat az ez a fajta naplózás. Az utolsó bejegyzésem a napi tervezésről szól ebbe fogunk még jobban bele nézni. 


Havi tervező:

Ebbe, a terveződbe van a legkisebb helyed főleg, ha megszokott kockás táblázatot írod akkor még kevesebb adatot tudsz bele írni. Én ide a beosztásokat írom, és az napra a legfontosabb dolgaimat rövidítéssel. Ezt az oldalt én is szoktam díszíteni, de ez attól függ mekkora négyzeteket használok. Ide szoktam írni egy kisebb idézeteket is, amit szeretném, hogy az adott hónapban engem végig kísérjen.

Pl: Beával találkozás 12-kor Újpesten.

Napi tervező:

Nem kell mindent teljesen bele írni, mert akkor sokszor egy oldal egy napra jutna. Erre írnék is egy példát is, hogy tudjátok mire is gondolok: ide értem, hogy mikor keltél mikor aludtál el, mikor ettél és hasonlók. Ezeket tartom hasznosnakBeával elmegyek kávézni egy nagyot, 12-kor találkozás Újpesten – ez már sok információ próbálj meg minden egyszerűen, de még is átláthatón naplózni, jegyzetelni. Az, hogy hova mentek el lényegtelen, ha írsz napiba egy kis szösszenet akkor meg kétszer is leírod. 

Írd bele az örömöd és bánatodat is ne csak az egyiket, tarts az egyen súlyt ne legyen túl egyhangú az egész napló. Igen is liftezünk az életben és ez el kell fogadnunk. Ide szerintem nem kell a rajzolásba sem bele fektetni nagy rajzott én nem szoktam, ha igen akkor egy két helyre virágot vagy bármi féle kisebb motívumot.

Én a havi tervezőt egy A/4 lapra is felszoktam rajzolni, hogy mindenki lássák mindenkinek a bejegyzését vagy tudják, hogy menni fogok az nap valahova. Van egy kis naplóm is, amibe felírom az adott hónapot és a napokat és bele írom mikor dolgozom, pár oldalt mert ha valamit fel kell jegyeznem annak szentelem ezt a naplómat viszem minden hova picike és mindenbe belefér. Ha már akadt egy kis szabadidőm megpróbálok mindennap valami hasznosat hozni nektek. 

Kis tavaszt legalább ide - remélem hamarosan jön. 


No comments:

Post a Comment