Monday, January 1, 2018

Relaxing

Nem tudom ki van velemi aki azt mondja, néha igen is jó relaxálós zenét hallgatni, ki tudja lehet, hogy csak én vagyok, így vele. Én sem szeretem mindig lassan 4 éve, hogy szeretem, akár alvás alatt is jó, vagy amikor elmélkedsz vagy csak egy kicsi nyugalmat szeretnél körülötted.
Amikor én megszeretem, akkor ismerősöm tett be egy zenét, gyertyafényt és füstölgőt, csend volt nem beszéltünk egymáshoz sem szóltunk, láttam rajtam a feszültséget és az miatt csinálta meg ezt és közben maszkírozta a hátam. Nagyon jó lesett, akkoriban, nagyon sok probléma volt körülöttem. Nem hittem, egy ilyen zene ennyire eltud lazítani s terelni a gondolataimat.
Azóta havi egyszer szoktam ezt hallgatni, de lehet jó lenne megint 12 naponta, sajnos alvásközben nem tudok, mert a párom nem szereti a fényt és a zenét alvás közben nem úgy, mint én. Sok versemet ennek a zenének is köszönhetem. Itt is van az nap sikerült is verset írni, szerintem jó lett, de szívesen meghallgatom a véleményeteket. 

Múlt ami el nem múlt

Ez a szerelem még mindig legyőzhetetlen,
Jó látni, hogy te is viszont szeretsz engem.
Mi megmondtuk nem hagyjuk el egymást,
Köszönhetek neked nem  egyet-mást.
De ez a szerelem még mindig lobog,
Bár pedig nem kevés idő kopott.
De ezt az idő szakot szebbé tehetjük,
Ha végleg  mi újra egy útra kelünk.
Szétválaszt minket mindig a világ,
Pedig te veled soha nincsen hiány.
Te melledet mindig boldog vagyok, voltam,
Melletted soha nem voltam ennyire szótlan. 
Azt mondják, mindent begyógyít az idő,
De nálunk nem volt elég az az idő.
Bolondok voltunk elváltunk egymástól,
Mindent mondtunk már egymásról.
Esténként szétsírtam nem egy párnát,
De tudtam jól én szerzem meg majd a pálmát.
Nem vagyok hercegnő nem is kell a herceg,
S nem kell olyan srác ki mindig csak henceg.
Nekem te vagy az igaz, nem találok jobbat,
Te a szívemet első naptól már elloptad.
De újra összeszőtt minket az élet,
Nem is kértem soha mást csak is téged.
Vigyázok rád, megígérem végleg neked,
Nem is tudod milyen jó is veled nekem.
Annyit kérek tőled, te is újra vigyáz rám,
Hidd el nekem, ritka már az ilyen pár.
Boldogok leszünk, olyan mint egykor,
S, így éljük le együtt az öregkort.
Nincsenek hazug szavak csak amiket érzek,
Nem érdek már ha mások engem lemérnek.

No comments:

Post a Comment