Monday, January 1, 2018

Határidőnapló, Napló, Fontos dátumok

Mindenkinek van olyan dolgok, amiket fel kell jegyezni, ezek lehetnek fontos dátumok, szép napokat feljegyzetelni, hogy mi is történt vele, vagy mikor és hova kell menni vagy mit kell csinálni. 
Én már rég óta nem vezetek naplót, ami olyan ide írom meg nektek. Fontos dátumok nekem is van az életembe vagy is van mit fel kell jegyeznem, így határidő naplót vezetek, de nem olyat, amit megveszek és minden kész, hanem egy füzetből csináltam, így mindent a saját gondolatimra bízhatok, miket jegyzek fel, miket írok, bele. 

Elsőnek a hónap nevét szoktam felírni, majd valamit arra az egy oldalra rajzol, ha nincsen ötletem akkor pedig a nettről szoktam kinézni. De ez az oldal amibe tényleg a saját fantáziámat tehetem.
A második oldal nekem a beosztásokat szoktam írni, hogy mikor dolgozom, és párom mikor dolgozik és még pár dolgot, ami fontos születésnapok, fontosabb névnapok, mikor jött meg. 
Ebben a hónapba már naptárt is tudtam csinálni ez mólt hónapban nem jött össze nem volt ötletem, második hónapja vezetem ezt. Most a nettről néztem, egyet s nagyon tetszik. S van egy oldal amire verset szoktam írni, azért csak egy oldal, mert havi egy verset mindig írok, de van mikor többet is, de azt nem ide jegyzetelem, ide akkor írom le a verset, ha sikerül, olyat írnom ami kifejezi ezt a hónapot.
Ebbe a hónapban, szeretnék már oldalt is csinálni, ahol feljegyzetelem, mikor tettem, ki posztot ide és mit, és ha van kérésetek ötletem azt is leírni oda. Aki rég óta követ tudja jól, hogy napi szinten szeretnék nektek ki tenni dolgokat és ha bele nézek meg tudom nézni, hogy sikerül e vagy meddig tudtam ezt csinálni.

Szerintem, nagyon érdemes ezt csinálni nem csak azért, mert egy helyen vannak, a fontos dátumok hanem azért is, mert megtudod mozgatni a jobb agyféltekédet, tényleg nem azt mondom, nagyokat rajzoljatok bele, vagy magatoktól, de kell mindig egy kis kreativitás. Nem kell mindig egybe megrajzoljátok vagy, hogy színes legyen, de amikor szeretnétek akkor folytassátok, ha saját magad csinálod meg ez nincsenek határok, s abból a határidőnaplóból csak egy lesz ami a tied. 
Nekem sincsen sok időm vagy türelmem mindig, amikor ezt kiteszem akkor lettem kész, erre a posztra nekem nincs most határ időm, csak veletek megszerettem volna osztani a gondolataimat. 

Amúgy arra gondoltam csinálni fogok egy határidő naplót ide is havi szinten csinàlnék kettőt vagy többet azt még nem tudom. Amibe minden féle benne lesz. Képes lenne saját magam lenne megcsinàlva, de írok is nektek hozzá. Olyanok lenne benne miket tervezek mikor na ilyenek a màsikba miket értem el. A hónap idézete, kép, s miket nem csináltam meg amiket szeretem volna. 
Már sokszor gondoltam erre s el keztem már csinàlni, de most arra gondoltam veletek is szívesen megisztanàm, hogy tudjatok ötleteket nyerni. Sokszor nekem is telefonba van benne, de nem olyan jól tudok mindent rendesen megcsinàlni. Így legalább minden szem előtt van. 

No comments:

Post a Comment