Saturday, March 3, 2018

Bullet Journal #1




Én is egy ideje neki eredtem a Bullet Jounal-nek, rövidítve BuJo, mi is az és miért kezdtem el neki, azt ebben a részben elmondom nektek. Több részt is szeretnék nektek elhozni. 

BuJo magyarul egy határ időnapló és egy napló, amit te magad tervezel, olyan dolgokat írhatsz bele azzal kapcsolatokban amit te saját magad szeretnél. S ami a legjobb benne megmozgathatod a jobb alféltekédet is, rajzolhatsz bele, festhetsz s mindent egyéb mást, minden a te saját magad kreativitásodra van bízva. 

Azért kezdtem el ezzel foglalkozni, mert már unalmasak voltak, az egyszerű határidő napló. Kiskoromba nagyon sok naplót írtam volt akár 2-3 oldalt is megírtam egy napra. Majd jött a blog napló, de az se az amire vágytam teljesen. De ez a BuJo minden olyat dolgot kitesz nekem, amikre én vágyok (rajzolhatok, fontos dolgokat jegyezhetek fel s napló is megy egyben). S határ vonal sincsen. 

Amikor én BuJo-mat tervezem akkor mindig egy csésze meleg tea van mellettem főleg az ilyen hideg időkben, egy gyertya ami illatos, és kedvemre illő zene ami legtöbbször relaxing music, de nem azért, mert ideges vagyok, hanem szeretem a természet hangját. Ebben az évben nem is egy helyre szeretnék elmenni az egyik ilyen hely egy vízesés. Nincs is jobb, mint a vízesés madár csicsergés és kellemes nyári idő. 

(nem az én képem, ezt lementettem, de innentől kezdve a sajátomat fogom hozni)

No comments:

Post a Comment