Saturday, March 10, 2018

Miért pont ő?

Ez a téma a pár kapcsolatomról fog szólni kicsi jobban kinyitom nektek a kapukat. Már egy jó pár dolgot megtudhatok rólam és a párkapcsolatomról semmit, két részről fog szólni ebben a részben be vezetlek titeket, hogy jöttünk össze, miért pont ő, és mi van velünk mostanában a következő részben pedig, pár közös tény írok rólunk, ha esetleg tetszeni fog nektek és tudom folytatom tovább.

20106.07.06-án ismerkedtünk meg jobban most lesz szilveszterkor, hogy négy éve ismerjük egymást legalább is látásból. Anyumékhoz jött át aznap este, mikor megtudtam, hogy motorral van, megkértem vigyen el egy körre. Én még akkor nem is sejtettem, hogy azért jött át, hogy elvigyen magához megismerkedni s ezt anyumék tudták. Az nap meg is történt az első csók.
Augusztusba össze is költöztünk, decemberbe kérte meg a kezem én meg karácsonykor család előtt igent mondtam neki. Teljesen még akkor nem voltam biztos mindenbe.
Ahogy telt múlt az idő és mindent átgondolva egyre biztosabb voltam, hogy igen ő szeret. igen nekem rá van szükségem.
Boldog vagyok van egy pasi ki ön magam ért szeret, boldog velem, nem csal meg s velem tervezi e jövőt és a mi tetszik nem gyerek. Szoktunk veszekedni képes vagyunk egy kisebb dolgokon is összeveszni, de akkor is pár perc után egymásra mosolygunk.
2017.06.16-án igent mondtunk az anya könyvvezetőnél és Isten színje előtt. Elsőre egy kisebb esküvőt szerettünk volna, de végül nem az lett belőle. Azóta boldog házas pár vagyunk. Anyumék elfogadták egyből férjemet és engem is a férjem családja, így nincs mit mondani.

Sok mindent köszönhetek neki. Sok minden más mint az eddigi kapcsolataimba. 
Sokan kérdezik meg tőlem miért nekem ő kell? És válasz erre csak azt tudom mondani ő az aki engem kiegészít, mindig megértő és segítő kész. Engem nem érdekel a kor különbség köztünk, igen van egy pár év köztünk, de szeretem. Sokan kérdezik miért nem a korombelivel foglalkozok (22-28 évesekkel). Erre is tudok mit mondani, hogy az miatt van, mert gyerekesek, tisztelet a kivétel. A gyerekes szó alatt nem arra gondolok, hogy gyerekes a viselkedésük, hanem arra, hogy megcsalják a másikat, nem gondolkoznak hosszabb távra, nem tudnak egyedül gondolkodni vagy csinálni valamit. Ezen kívül még vannak olyan dolgok amiket már nem szívesen írok le. Sokszor volt már vele csak jobb lett és utána kiderült belekerültem, ugyan olyan kapcsolatba. 

Kiskoromtól kezdve sok minden rám terhelődőt ami azt jelent, sokkal hamarabb elkezdtem érni, mint a velem egykorú lányok. Volt olyan időm amikor nálam fiatalabbak lógtam a téren, szeretem volna valamilyen szinten még gyermek maradni. Majd ahogy cseperedtem, egyre jobban velem egykorú vagy nálam idősebbekkel kezdtem el banzájon.  Nem voltak annyi viták, ők elfogadták amilyen vagyok. És ezt senki nem szokta megérteni sokan azt gondolják, hogy apássági komplexusom van, de nem. Nem az apukámat látom benne, hanem a férjem és a potenciális apa jelöltett. Mindenki azal boldog akivel jól érzi magát, aki mellett ki tud teljesedni.


No comments:

Post a Comment