Thursday, March 15, 2018

Bullet Juonal #miket szoktam bele írni


Kezdőkén sokat elszoktam, gondolkozni azon, hogy még is miket csinálhatnék bele a saját BuJom-ba. Sokszor azt veszem észre ez sem kell, majd a másik hónapban használom, majd más nem. De vannak olyanok is amiket meg nagyon szeretek használni. 
Így most elmesélem nektek én, miket használok, mikre van szükségem és miért. 

1. Az első az, amit mindenki használ a kezdő oldal, (rajz, és felírni a hónapot). Mostanában ide csinálom meg a naptár is, mert úgy véltem felesleges erre egy oldalt külön csinálni. 

2. A beosztást szoktam ide tenni, páromnak mindig ugyan az a beosztása, de nekem nem vagy is részben nem, mindig délelőttös vagyok, de mindig előző nap tudom meg mikorra kell menni, az nap, hogy meddig kell lenni. Így ki tudom számolni, hogy mennyi is keresek. Ide szoktam bele tenni, hogy mennyi előleget vettünk fel, és mennyi jattot kaptunk. A másik oldalra, pedig a kiadást és a bevételt van, és miket kell kifizetni. 

3. Eddig csináltam havi tervezőt, de nekem ez nem vált be, így arra jutottam, hogy napi tervezővel egybe teszem, mindig külön színekkel csinálom meg (pirossal a fontosokat, kékkel a gondolatokat és feketével, ha van valami gondolatom. 

4. Egy új dolog lett az én BuJó-ba az pedig a milyen a kedvem napi szinten, ez mindig más, hogy csinálom meg (lufik, pikszelek, puzzle, pac man stb). 

5. Van egy oldal amire a gondolatokat, a fontos dátumokat, a terveket (blogba, youtubra, kirándulás).

6. Ez még nekem is új még csak most fogok hozzá kezdeni az nem más, mint napi mennyit sétáltam (telefonom mindig mutatja), gym (mit és mennyit csinálta) ebben az a legjobb, hogy az utcánkba pont tegnap tettek gym pályát, biciklizést és futást fogom írni. 

7. Szokott lenni napi teendős is amit nem nagyon használok sajnos (mikor tettem ki blogra youtubra, instára ki posztot, főzés, takarítás, mosás, mosogatás, és virág). A virág az együtt létet jellemzi, ezt azért mert már tervezük a gyermeket.

Ezek azok a dolgok, amiket én szoktam használni, és szeretem őket. Szívesen meghallgatná, hogy ti miket használtok. Lassan elfogok nektek, hozni egy videót, hogy is tervezem és én miket használok. Még nem tudom sikerül e videót csinálni e belőle, de ha nem biztos ide fogok nektek írni ezekről, mert sok gondolatom van, amiket nektek szívesen megosztanék.

No comments:

Post a Comment