Wednesday, September 19, 2018

Baba várás #5

Sziasztok!

Tudom, hogy egy ideig nem töltöttem fel semmi féle posztot, amit nagyon sajnálom, de sem időm sem energiám volt hozzá. Amit, úgy gondolok most megosztok veletek. 
11 napot késett a menstruáció 4. napon teszteltem is, egy negatív meg egy ilyen sem leges halvány két csíkos volt. Majd el mentem dokihoz, mert nem bírtam tovább ezt a tétlenkedést. Azt mondta nem mond előre semmit sem mondani,mert nem érez semmit sem, de menjek vissza 2 nap múlva ultrahangra, de addigra megjött és elkaptam ezt a vírust is vagy is nem mentem el. Nagyon letörtem, így egy darabig nem is fogok ovú teszteket csinálni, mert nem szeretnék még egy fájdalmat. Lassan kb 1 hete e vitamint szedek, de most egy időre elszeretném hanyagolni a baba tervezést. Ha meg összejönne, így örülnék csak neki. De nem csak ez miatt nem törődöm a tervezésbe, hanem azért, mert körülöttünk sok mindent történt, szeretném, hogy minden lenyugodjon. Jövő hónapban ott a KRESZ vizsgám is, így most ezekre koncentrálok jobban. 

Amúgy megbeszéltem, az orvossal szeretnék egy teljes körül kivizsgálást csinálni, mondta jó, majd megbeszéljük a következő alkalommal. Nem tudom, hogy mikor állok megint készen teljesen, de végre egy orvos aki törődik is velem. (Orvost váltottam, vissza mentem a régi orvosomhoz, ő vizsgált engemet is anyum hasában.) :)

Mi is lesz A Baba várásos posztokkal?

Most már kezdek lelkileg megnyugodni, így össze kapom magamat és újra töltöm fel nektek a további posztokat, de ha esetleg nem lenne megint egy ideig ne ijedjetek meg csak nagyon sok, dolgom van és sok helyre megyek. Nyugalom nem fogok eltűnni!

Megértésetek előre is köszönöm!

No comments:

Post a Comment