Saturday, September 15, 2018

Te vagy nekem

Verset írok csak te hozzád,
Összeszedtem egy pár morzsát.
Nem tudom milyen hosszú lesz a vers,
De egyet kérek. soha ne felejts el.

El sem hiszem, ez minden megtörtént,

Mit soha el nem felednék.
Nem kis ideje, hogy életem vagy,
Érzelem már nagyon nagy.

Te veled minden másabb, eddig bárkivel,
Mással nem lennék boldog, mint bárkivel.
Lehet hülyeség, de várjuk mondom szeretlek,
Imádom és nagyon szeretem szemedet.

Így mint te már örökre senki más,
Nem félek egy perc alatt felfaltál.
Tudom lesz jobb is csak higgy nekem kérlek,
Meg kapsz bármit hidd el csak is tőlem.

Hidd el mindenbe tudok javítani érted meg is teszem,
Te vagy nekem a másik féltő felem.
Mint, hogy én s elfogad ki vagyok,
Kocosan amilyen igazán vagyok.

Hidd bennem, hogy minden csak minden jobb lesz,
A szemed az ami engem te miattad ég el.
Hadd, hogy vigyen minket az érzések a szenvedély,
Te mosolyod nekem csak menedék.


No comments:

Post a Comment