Tuesday, November 29, 2016

Egy pár szó rólam



 Ha amikor ki engedhetem a hajamat akkor mindig kivasalom.. Picit úgy látszódik a képen, mint ha meril lenne a hajamba, de nem csak hagytam lenöni a hajamat.
Nagyon szeretem kieresztve hordani a hajam, de nagyon göndör, így sokat kell vasalni most már nincs annyi időm rá, így összefogva szoktam hordani.










 Egy nyáron elhatároztam, hogy befestem a hajamat szőkére. Az elején nem nagyon roncsolta hajamat így sokáig voltam szőke. Amikor fotót készítek magamról mindig próbálok a legszebb mosolyomat, adni.. Soha nem tudhatjuk ki szeret bele a mosolyodba..
Életem első fodrászat után, a fodrásznak sikerült meg csinálni a hajamat. Nekem nagyon tetszett. :)

 Amikor nagyon gáz a hajam beszoktam fonni a hajam, itt segig érő hajam volt. Mindenkinek ajánlani tudom ezt a fonást, mert nagyon könnyű és szép! :)
Ez a kép a legfrissebb időm nincs sok így nincs kiengedve a hajam hátra van téve a hajam egyszerűen, de a mosoly a legelső alap dolog amikor fotót csinálok magamról. :)














Remélem tetszik a ez a bejegyzés és a következő a stílusom lesz és régi stílusom... Remélem az is tetszeni fog!! Sok mindent tervezek ha tetszik jelezzétek. És lesznek még ilyen blogjaim is...

#stilus #divat #hajvislések #énrólam

No comments:

Post a Comment