Wednesday, November 30, 2016

Én öltözködésem stílusom

Kezdjük a legrégebbi fotóval, egyik kedvenc színem a kék ha kék színbe vagyok akkor farmer gatyát, vagy sortot szoktam. fel venni adtól függ, hogy milyen az idő járás... Szeretem azokat a toppokat vagy pólókat ami simul
rajtam és kimutatja az alakomat.Szeretem a színes ruhákat és néha picit sok szín is van rajtam, de legtöbbször olyan ruhákat hordók ami össze is illenek és egyben jól is áll nekem..










Egyik olyan fénykép ahol szépen öltöztem ki valahova, már nem emlékszem rá.. De ha kell tudok csinál is öltözködni, egy egyszerű fekete cicagatya és top ami a rám simul és rá egy fehér fehér hosszú ujjú póló amit össze lehet kötni, de kiengedve sem rossz. :)
A fekete ruhához nagyon jól megy a fehér, s bár hova fel lehet venni. A fekete kiemeli az alakodat, az idomokat.
Egyik kedvenc össze öltözködési módom és sokan mondják, hogy jól is áll nekem.. Kedvenc színem közé tartozik a szürke, ha szürkét veszek fel akkor csak úgy ha minden szürke, de kell egy kis más szín is rá, hogy ne legyen annyira unalmas az öltözékem. S ha már fotót csinálok magamról ki nem maradhat a mosoly.
A másik kedvenc öltözékem a farmer s ha farmer akkor ami lehet akkor az legyen farmer. Farmer gatya, farmer pulcsi, farmer top, farmer mellény és farmer mobil tokom is van. Szeretek farmerbe öltözni az egyik olyan ruha ami soha nem fog ki menni a divatból és nagyon elegáns. Egyik olyan öltözék ami mindenkinek jól áll. Egy kis rózsaszín kiegészítővel (hajpánt), rózsaszín toppal.
S mint a legtöbb lánynál ki nem maradatlan szín a ruha tárában vagy pedig a a ruha kiegészítőhöz a rózsaszín. Nekem egyik kedvenc színem, minden kiegészítő és minden ruha darabom van egy legalább van belőle, amiből nincs az a gatya vagy is abból is majd be kell szereznem. Ha rózsaszínt veszek fel akkor legtöbbször vagy feketével, fehérrel és kevés lila kiegészítővel szoktam hordani..... Szeretem, a színes ruhákat...


A rózsaszín nekem boldogságot okoz, nagyon vidám szín számomra, de nem szeretem azokat akik barbis ként használja fel a rózsaszínt vagy is vannak túlzások is...
Vagy amikor az  öreg nénik meg jelenek csupa rózsaszínbe és HellóKitty-s ruhákba, vagy a hajuk lila vagy rózsaszín..











A következő írásom a színekről fog szólni és pár képet teszek fel nekem milyen kiegészítőim vannak és abból is amiket a legjobban szeretek.. Várlak titeket: SZIASZTOK!!!!!

#divat

No comments:

Post a Comment