Tuesday, November 29, 2016

Sziasztok!


Most egy új dologgal jöttem hozzátok! Meg untam a hajfestést. Az eredeti hajszínem szökés-vörös nyáron be festettem vaj-szőkére ami nagyon tönkre tette a hajamat. Sajnos nagyon tönkre tettem a hajamat vele alig lehet kezelni a hajamat. 
Így elhatároztam, hogy valahogy leszedett a festéket, el kezdtem utána nézni, hogy milyen lehetőségek vannak.

Eredeti hajszínem:





 Ilyenre festettem be:




Ilyen lett a kezelés után:

Milyen kezelést csináltam? C-vitamin-os gyógyszertárba be lehet szerezni

Recept:

1 evőkanál aszkorbinsav
1dl sampon (ha kevésnek bizonyul még lehet hozzá adni egy kicsit)
2 kiskanál kókuszolaj (lehet balzsam vagy valamilyen ápolószer)
Folpack (dunsztolónak)

Ezeket mind keverjük össze és laposan száraz hajra mossuk bele ugyan úgy, mint ha hajat festenénk.
Majd alufóliával vagy zacskóval fedjük le a hajat, és ha nincs nagyon meleg vagy ne, hogy el mozduljon akkor még törölközővel is. Hagyjuk, egy órát rajta majd 10 percig mossuk le, 2x haj mosás alaposan javasolt még haj pakolás vagy balzsam is.


No comments:

Post a Comment