Monday, March 6, 2017

Bemutatkozó #2

Lassan egy éve, hogy neki kezdtem ennek a blognak az írásának, de mert egy éve sok minden történt velem, így újra bemutatkozást írnák nektek sok minden volt ebben az egy év alatt amit szívesen elmesélnék nektek. Szeretettel köszöntök mindenkit a bogomon, azt aki eddig is itt volt s azt is aki új.
Aki még nem ismerne Szabados Krisztin vagyok 21 éves vagyok. Több, mint egy fél év boldog párkapcsolatba élek, de elárulok egy nagy titkot decemberbe meglett kérve a kezem és én persze, hogy igent mondtam.
Sok célom volt az életemben és van is, de amit nem bántam meg eddig az az hogy elkezdtem bloggolni, nagyon szeretem csinálni és nagy boldogsággal töltöm el ezzel az időmet.
Kis koromban író szeretem volna lenni vagy újságíró, de sajnos ez nem jött össze, így elkezdtem blogot csinálni. Igaz nincsen sok látogatom, és követésem, de nekem már ez nagy szám, hogy ennyien látták, már a blogomat és nem feleslegesen csinálom.
Amikor elkezdtem bloggolni, 2016 tavaszán kezdtem el, amikor jött egy iklett, mi lenne, ha elkezdenék blogolni.  El is kezdtem csinálni.A legelején csak egy témával kezdtem el foglalkozni, majd később eszembe jutott, hogy milyen jó lenne ha saját blogot csinálnék ezzel arra értem, hogy saját magamról szólna az oldal, el is kezdtem csinálni, majd elkezdtem újabb témákat hozzá tenni amiket kértek s gondoltam, hogy jó lenne. Amik eddig benne voltak öltözés, a szerelmi kapcsolatok, magamról.
Van egy nagy hobbim amit eddig nem hinném, hogy elmondtam nektek az az, hogy szeretek kirándulni, de nagyon. Bár, hányszor megyek valahova, akkor mindig fotózóm, igaz mindig is sokkal szebb lesz amit saját szemmel látsz, mint a fénykép.
Ez miatt sok képen van és sok pár helyről tudok dolgokat, így hát új sorozottal fogok nektek jönni, ami nem más, mint az "Utazzatok velem!" Az első rész hamarosan jönni fog, tartassatok velem.




No comments:

Post a Comment