Thursday, March 9, 2017

Életem

Minden hercegnős ruhát fel akartam venni.
Kiskoromban az hittem az élet csak is ennyi.
Most már más a élet célom, meg találni a nagy őt,
De csak egy helyen szoktam találni az is a sift plusz ő.
Álmomba volt már, de nem tudom, hogy ki az,
De meg fogom még talán mielőtt kifogy a viasz.
Mert nem az a lány vagyok ki mindent felad,
Én lennék neked aki mindent megad.
Már sokszor voltam gödörbe ahonnan felálltam,
De életembe lesz egy színpad ahol igazat kikiáltsam.
Ahol elsőnek el kell mondanom felőled mit érzek,
És ha egyszer megkérded igenre felelek te néked.
És ami volt az álmunk, vágyunk az legyen boldogságunk,
E nap mienk így hát szép, ez a mi házasságunk.
Majd vállalhatunk gyermeket nem egyet ezret,
Egy a lényeg mind halálig veled legyek.





2017.03.09                            Szabados Krisztina

No comments:

Post a Comment