Wednesday, March 29, 2017

Régen éreztem ezt az érzést

Régen éreztem ezt az érzést,
Mit érzek felőled nem kérdés.
Szeretlek őszintén nagyon,
A szeretetnél nincsen nagyobb.
Ha szám a szádhoz ér, a szívem remeg,
El sem tudom mondani milyen jó veled.
Szeretlek, eddig mindig másnak szólt,
De ezentúl ez csak neked bók.
Bele mentem veled ebbe a gödörbe,
Kimászni csak együtt azt is körbe körbe.
Szeretnék, hogy az utolsó legyél nekem,
Szeretném, hogy boldog legyél velem.
Szeretnék melletted kelni, aludni,
S legyen otthon hova tudok mindig jutni.
Ahol mindig boldogan várnak haza,
Ha nem jelzek félcsenek merre vagy.
Szeretném ezt a helyet otthonnak hívjuk,
S ha nem vagyunk egymással, egymásba bízunk.
Te legyél az én boldogságom, te légy minden álmom,
Te legyél fény az életembe, s ez örökre, így maradjon.

No comments:

Post a Comment