Saturday, July 14, 2018

Baba tervezés #1

Sokszor van az embereknél, hogy hiányaikat érzik vagy még nem tudják, hogy miért vagy tudják, de van valami miatt nem tudják elérni. Én is így vagyok vele egy ideje, hogy szeretnék gyermeket, de valami miatt nem szeretne nekünk összejönni.
Már fiatalon is bennem volt, hogy korán szeretnék gyermeket szülni, vele újra gyermek lehessek. Együtt hintázunk, játszunk, legózunk, nevessünk. Tudom nem a mai világba való, hogy korán gyermeknek életet adjunk. Valami szinten élünk a régi hagyománnyal, de ez a 18 éves karika 16 alá ment és 30 év fölé. Fölé azért emelkedhetett, mert anyagilag nem engedhetik meg maguknak, vagy valami folyamán sajnos nem sikerül.
Sokszor megszakad a szívem amikor kicsi gyermeket láttok, főleg fiatal szülőknél vagy estleg tinédzsereknél. 
Eddig mikor voltam orvosnál mindig az mondták rendben van velem. Most elhatároztam, ha kell orvost fogok váltani annak érdekében, hogy nekünk is sikerüljön a csoda.
Párom elégé olyan világban él, aki nem szeretné, hogy lombik program által sikerüljön a gyermekáldás. Pedig egyre inkább több szülő van, akik csak ez vagy sok gyógyszer által, sikerül a fogantatásba. 
18- 20 éves koromra terveztem az első gyermekemet, ami egy részt csúszott az iskolai tanulmányom véget is amire azt mondtam egy fene elsőnek tegyem helyre az életemet utána már mehet. 22 éves múltam és férjemmel 2 éve próbálkozunk, hogy sikeren összejöjjön. 
Egy pár gyógyszert már kipróbáltam, így vannak tapasztalatim is, így majd a következő részekben, írni fogok ezekről és mit tudtam intézni a kivizsgálásokkal kapcsolatban. Most azokat a cél közönséget szeretném érinteni, akik velem egy cipőben vannak, amikor már sikerül a gyermekáldás akkor folytatni szeretném tovább, de már vele és a fejlődésével kapcsolatban.

Ha szeretnéd, te is oszd meg kommentbe, a történeted, hogy mások is tudják, hogy nem vagytok egyedül, ha meg sikerült miken mentetek át. Ha nem szeretnéd nyilvánosan ki tenni, írd meg nekem fb vagy esetleg email-be s kiposztolok neked szívesebben anonim ként. Vagy ha enged rendesen egy posztba.  Email címem: krisztin16@gmail.com


#remélhalmegutoljara #gyermekaldas #gyermeketszeretnék #gyermek


No comments:

Post a Comment