Saturday, July 28, 2018

Bullet Jounal #Julius

Ezt a hónapot még a megszokott is minimalista stílusba csináltam meg, ez annak is köszönhető, hogy munka mellett nem volt sok időm megcsinálni. Így inkább maradtam a minimalista stílusnál.
Ebben a hónapban nagyon sok dolgot tudtam előre fel jegyezni:

  • Két éve vagyunk együtt párommal
  • Mentünk Szabolcsba párom családját meglátogatni
  • Papírok intézése stb.
Az első lap, mint mindig a egy rajz a hónap és naptár. Ebben a hónapban buborékot rajzoltam és első nagyobb színezésem akvarell ceruzával. A ceruza elsőre nagyon megtetszett, amit nagyon sajnálom,
 ki maradt a hónapban egy motiváló kis szöveg.


A második oldalra a blog ötletek jegyzem fel mindig amit leírok majd végül nem is mindegyiket csinálom meg vagy igen akkor nem azzal az öltetettel, de azokat is fel írom amiket majd később lesznek jók, de ne fejtsem el leírom. 
A harmadik oldalon ami már rég volt a havi tervező, de ebben a hónapban nagyon sok, dolog volt, így amit egyrészt előre tudtam, így most meg kellett, hogy csináljam.


Majd következett a napi  tervező amihez tényleg nagyon nem rajzoltam csak a címhez. Ebben a hónapban ez is tele lett.  16.án lettünk együtt két éve férjemmel, így oda rajzoltam szíveket a 20.kához pedig egy kaktuszt. 





Amint mindig az utolsó hónapban a fontos vagy nekem fontos dolgokat jegyzem fel: virág, intsagramra és blogra mikor posztoltam. Takarítás főzés, kedvem és most mind ezekhez hozzá jött a vitamin szedése, és és a reggeli testhő, amit a baba várás miatt csináltam meg. 
A baba várás oldal azért jött össze,mert már két éve próbálkozunk párommal és nem akar jönni senkinél nincsen semmi baj és orvos ezeket ajánlotta nekem. 



No comments:

Post a Comment