Monday, July 16, 2018

Baba tervezés #2



Amikor párommal összejöttem majd nem az elejétől már nem védekeztünk, mind  a kettőnk szeme előtt, az volt, hogy gyermeket szeretnék, amilyen hamar csak lehet. Tényleg nem volt sok idő, még  össze sem költöztünk, de már rajta voltunk a gyermek áldáson, ahogy telt múlt az idő kezdtem ideges lenni, már mindenkinek gyermeke van, de nekünk nem akar sikerülni. De tényleg mióta eldöntöttük, hogy legyen baba, mindenki jelentette, be, hogy babát várnak. Van olyan ismerősöm aki ebbe a két év alatt már a második gyermekét várja.
A párom is meg én is nagy családból származunk, így nem kérdés, hogy mi is nagy családot szeretnénk. De, így hogy??

Fél év küzdelem után, nagyon elkezdtem türelmetlen lenni és elkezdtem utána nézni, hogy még is milyen gyógyszerek vannak: és ezt sorolhatnám tovább is, de nincs sok értelme
  • Méhpepő
  • Trimszeret
  • Barátcserje 
  • VitaFer
  • Elevite Pronatal N
  • Gravida - Béres vitamin
  • Femibion
  • Femina 
Majd miket kell kerülni, mikre érdemel oda figyelni: ide azért hozzá fűzném ezeknek nem sok közük lehet amikor nem egy olyan eset van amikor mindegyiket majd nem csinálja az egyik fél és még is ön baba világra, az más kérdés de hogyan. 
  • ne görcsölj rá (könnyű mondani)
  • kerüld a stresszet 
  • ne használj
  • ne igyon alkolt
  • ne fogyasszon alkoholt
  • ne cigizzen és ne drogozón
Én ezek közül miket próbáltam, vagy miket szedek? És miket nem tartok?

Elevite szedtem kb fél évig nem segített vagy is igen, jobb lett a közérzetem, de nem ez volt a célom vele elérni. Így le is tettem erről. Most a trimeszter szedem nem sok ideje volna, de mert sok jót halottam róla, így úgy gondoltam megér egy kipróbálást. 
Káros szenvedélyem? Hmm.. Cigit szeretném letenni, már régóta, de valahogy nem tudom letenni, és néha iszok koffeint, de akkor sem sokat. Ekkor bűnök lennének kisebb szenvedély, nem hinném aztán ki tudja. Jövőben szeretnék egy teljes kivizsgálást csinálni, amiről biztos, hogy írni fogok nektek, jövőben biztos fog gyógyszerekről még írni, hogy miket kell róluk tudni. De nem szeretnék, hosszút hozni nektek, hogy ne unjátok meg én sem szeretem, mindig a hosszú szövegeteket. 

Legyen csodás szép napotok! Sziasztok!
#remélhalmegutoljara #gyermekaldas #gyermeketszeretnék #gyermek

No comments:

Post a Comment