Friday, July 20, 2018

Baba várás #3

Akik mostanában rám írt, a baba várással kapcsolatban mindenkit kapott sajnos egy olyan üzenetet, hogy bocsánat nyaralni vagyok. Amúgy köszönöm mindenkinek az üzeneteket, amiket küldtetek nekem. Nyaralásról nektek kicsit mesélek merre voltam, lenne egy pár dolog meg említésnek. 
Párom testvérénél voltunk lent, mert már rég találkozott velük, én meg még egyáltalán nem ismerem őket bár, hogy együtt vagyunk több mint 2 éve. A táj nagyon szép volt tettünk is egy 30km bicikli túrát is, sikeresen az egyik bátyának annyira nem voltam szimpatikus, hogy csak a telefonba tudta elmondani páromnak, hogy mi hány méter. Ami nagyon rosszul érintett főleg, hogy nem személyesen mondta és már oda fajult a sor, hogy azt mondta neki, szakítson velem. azt mondta nem vagyok család centrikus, amit nem értem, aki ismer engem tudja, hogy ragaszkodom a családhoz és a barátokhoz is és nem szoktam semmi rosszat mondani csinálni, mert mindenkit, úgy tisztelem, ahogy van. Ez most nekem és páromnak is nagyon fáj.
De voltak szebb napok is amikor párom régi baráti körénél voltunk, ahol fel is szisszent egy jó kis Hazai Szabolcsi Házi pálinka, annyira jó volt a hangulat, hogy én is ittam egy jó pár pohárral nem számoltam, de mert nem volt nálam sajnos a vitamin nem is sajnáltam. Nagyon nem szoktam inni, így most nem zavart, hogy egyszer hibázom és nem szedem be a gyógyszert. Pálinka is jó orvosság főleg, amibe te is jól tudod nem tartósító szeres és minden más adalék anyag van benne. 
Akiknél utoljára voltunk és egy napra megszálltunk rá kérdeztek a baba témára, nagyon jól esett elbeszélgetni olyan emberekkel, akik, ugyan olyan problémával küzdenek. mondták ők is, hogy voltak orvosnál és semmit nem találtak bennük, ők csak saját gyümölcsöt húst ennek nem pedig boltba veszik meg, ide teszem nem mindenki teheti meg nem fikázás és lenézés lenne, mi is városiak vagyunk nem tehetjük meg ezeket.
Néha jó találkozni olyan sors béliekkel amilyen mi is vagyunk. 
ezért is kezdtem el blogolni, hogy itt mindenki megbeszélheti azokat a dolgokat, ami nyomja szíveteket. Szeretnék egy összefogást csinálni, lehet, hogy egyszer neked és nekem is sikerülni, fog a gyermekáldás, de lesznek mindig olyanok, akiknek éppen nem jön össze és ha ide talál az oldalamra és lássa a bejegyzéseimet tudja, hogy nem csak ő van egyedül ezek a problémával. 

Hamarosan indítok egy nyeremény játékot nektek, így érdemes feliratkozni, ez lesz az egyik szabály, hogy elnyerd az ajándékom, Egy olyan ajándékkal jövök felétek, amit nem csak egy kis ideig tudtok használni, hanem hosszabb ideig és ha ránéztek én és ti jutok eszetekben és hogy soha semmit sem szabad feladni. 
Igaz azt mondtam heti egy poszt lesz, de most ezt meg kellett osztanom veletek, tudom nem tanácsok, amiket ígértem, hanem picit lelkizés, de ez is kell néha.


Legyen csodás szép napotok! Sziasztok!
#lelkizés #gondolat #remélhalmegutoljara #gyermekaldas #gyermeketszeretnék #gyermek

No comments:

Post a Comment