Friday, July 27, 2018

Baba várás #4


A terhes vitaminok kívül sok más van ami tud nektek segíteni, hogy mikor van a legjobb alkalom a babanemzéshez. Ahogy mondtam aktuális vagyok, doktorhoz menni, csak pár dolgot előtte el kell, hogy intézek. És ezek a dolgokat szeretem a párommal is megbeszélni. 

Trimeszter tapasztalat: Én ezt a gyógyszert esténkét vettem be ha nap közbe vettem, be mindig fáj a fejem tőle. Igaz elején volt egy két nap amikor elfejtettem, beszedni, de nagyon figyelek rá, hogy mindig be legyen időbe szedve. Ezt a vitamint azért kezdtem el kipróbálni, mert nagyon sok jót halottam olvastam felőle. 


A ciklus rendszeresen e jön meg? Ha nem akkor ez is valami az oka lehet. 



Egy hőmérő segítségével megtudhatod van e tüsző érésed: ide teszek nektek egy linket, ahol többet megtudhatok: https://babafalva.hu/peteeresjelzo-modszerek/ ezt fel tudod jegyezni magadnak ISO-n P.C a neve és Andróidon Periódusnaptár- Period Tracker egy rózsaszín könyv virággal rajta.



A méhnyákod milyen állapotú: 



Tudtad a méhnyák sok minden eltud árulni, azt is mikor vagy a legjobban nemző képes, mindegyik szakaszban más a kinézete, az állaga és a szaga. Igaz ezt még nem próbáltam, ki egyszer sem, de halottam róla, így úgy gondoltam, hogy mesélek róla, amiket tudok. Ha van kedvetek, figyeljétek meg!

A ciklusod folyamán a méhnyákod az ovulációhoz közeledve egyre síkosabbá, bőségesebbé, és áttetszőbbé válik. Ennek az az oka, hogy a természet igyekszik megkönnyíteni az utazást a spermiumok számára. Az úgynevezett nyákdugó, amely a terméketlen időszakodban a méhszájad bejáratát védi, az ovulációhoz közeledve az ösztrogén hormon hatására egyre folyékonyabbá, és átlátszóbbá válik.
Az ovulációkor a méhnyákod már teljesen olyan, mint a tojásfehérje, így a spermiumok könnyedén áthatolhatnak rajta. Ha mintát veszel belőle, és két ujjad közé fogod, majd a két ujjadat távolítod egymástól, akkor az ujjak között hosszú fonál képződik a méhnyákból. Ez a módszer a hőmérsékleti adatokkal kiegészítve egész jó támpontot nyújthat az együttlétek időzítéséhez. ez kevésbé biztos, így a legjobb a hőmérőzés amit előbb fent meséltem.

Ezek a dolgok kevésbé olyan profil, mint a rászakosodott emberek, de meglehet ezeket csinálni, soha lehet tudni, hogy még is mik mondanak igazat, pld ezt a hőmérős dolgot már nem egy ember kipróbálta és be is vált. 

Legyen csodás szép napotok! Sziasztok!
#remélhalmegutoljara #gyermekaldas #gyermeketszeretnék #gyermek

No comments:

Post a Comment