Sunday, April 11, 2021

Téged szeretnélek


Mikor veled vagyok boldog vagyok, Szebbé teszed minden napom. Szeretnék szerelemből veled lenni, Minden reggelente veled kelni.


Tudom korán ilyeneket mondani Tudom lehet még neked korai. Érzéseimet soha nem titkolom, Ami a szívemen mindig kimondom.
Amit érzek te feléd nem tehetek róla, Pedig együtt nem telt csak egy pár óra. Tudom milyen nehézséget vállalok magamra, Melletted leszek esküszöm nyakamra.

Őszinte és hűséges leszek mindig feléd, Hidd nem leszek másé csak a tiéd.
Megadnék mindent amire egy férfi vágyik, Nem fogok az lenni aki a szíveddel játszik.
Minden perc ajándék lenne veled,
A szívembe ott lenne a helyed.
Ne kérdezd meg mi fogott meg benned,
Egy biztos amilyen vagy és a szemed.
Ha kell elmennék veled a világ végére, Nem most értünk a verseny végére.
Boldog lennék ha megkapnálak téged,
Amíg nem látlak maradnak a képek.
Én szeretnék lenni a másik feled, Az utadon fognám végig a kezed.
Ne félj kinyitni teljesen érzésed,
Engem kikészít néha nézésem.

Tudom  veled leszek nagy gödört kell átugatni,
De egymást ahogy van el kell fogadni.
Nehézségek erősít meg a kapcsolatokat,
Boldog tölthetnénk együtt a hónapokat.


Nem tudom miért kellesz, ennyire nekem már,
De tudom és érzem érted semmi sem kár.
Megszeretném érezni összes porcikádat,

Érezni a kettőnk közti érzelmi szikrákat. 

No comments:

Post a Comment