Sunday, April 11, 2021

Bennem él

Bennem él a láng, hogy tied legyek,
Így is legyen mindent meg is teszek.
A csókod számra èget, illatodat èrzem,
Most màr teljesen vágyodom màr èrted.

Gondolatomba egyre többet szerepelsz,
Lehet pedig nálam sokkal jobbat érdemelsz.
Hiányzol, mikor nem vagy éppen velem,
Te miattad elment teljesen az eszem.

Bárcsak veled aludhatnèk veled kellnèk,
Az ölelésedre és csókodra felenèk.
Sajnos pedig oly messze vagy tőlem,
Ez most megkellett neked kölcsem.

Köszönöm szépen nem húsként kezelsz,
És, hogy minden szavamra figyelsz.
Boldog vagyok amikor veled vagyok,
Végre nem csak adok én is kapok.
Sajnos még teljesen nem lehetek a tied,
Addig is remélem én leszek a Kincsed.
Kit nem akarsz soha eldobni magadtól,
Már megértesz engem akàr fèl szavakból.

No comments:

Post a Comment