Sunday, April 11, 2021

Ki vagyok én

Kivagyok én mit keresek a földön?
Lehet nekem ez a hely börtön?
Minek kaptam meg ezt az életet?
Vélem a legszebb ékekeket.
Azt, hogy látom a két szemmel,
Mit is kezdjek az én nevemmel?
Érzem az orrommal az illlatok,
Esténként nézem a csillagokat.
Azt a testet amibe éppen vagyok,
A múltat amiket hátra hagyok.
A leckéket amik által erős leszek,
A fogások, micsoda pici kezek.
A szavak amiket hallok, kimondok,
Rólam szólnak ezek a vers sorok.
Van éppen rossz és szebb napok,
Magamnak köszönhetem ki vagyok.
Mosolygok vagy éppen sírok,
Lehet éppen valakinek írok.
Nap keltéttől nap nyugtáig dolgozom,
Az életembe mindig osztozom.
Amit kapsz azt adják vissza,
A lelki ismeretem mindig tiszta.
Jobb és szebb legyen az életem,
Én se tudhatom mi a végztem.
Okulok abból amit rontottam,
Akkor is ha épp elbotlottam.
Aki vagyok lesz azt mind magam miatt,
Ki tudja mit hozz mèg ez az idő allatt.
Ki tudja meddig leszek ebben a testben,
Nem tudom mit tegyek bakancs listás tervbe.

No comments:

Post a Comment