Sunday, April 11, 2021

Érzés

Csodálatos az érzés amit irántad érzek,
Félek, hogy egyszer elveszítelek téged.
Reményt adtàl, hogy megint boldog lehetek,
És, hogy ez a valósàg nem pedig a szerepek.

Szeretlek téged, így mindig hű leszek hozzàd,
Remélem én leszek neked örökre a csodàd.
Szeretek veled aludni, veled együtt kellni,
Nem tudok veled, soha teljesen beteleni.

A veszekedések ellenére is boldog vagyok,
Érzéseim te feléd csak mindig egyre nagyobb.
Szeretem minden jót és rosszat benned,
Szerintem nem kell másnak lenned.

Te vagy az első kiíránt teljesen ezt érzem,
Ismerkedés pillanatára mai napig emlékszem.
Szívembe nagyon nagy nyomot hagytál,
Már a megismerkesésünk első napján.

Boldog vagyok, hogy azóta is veled lehetek,
Az utadon most már veled mehetek.
Hidd el, mindig fogni fogom kezedet,
Örökre bele véstem szívedbe a nevedet.



2020. Augusztus 17 IKEA

No comments:

Post a Comment