Thursday, July 20, 2017

2017.07.21 #Nincsen lehetetlen

Sok gond van életnek az útjain, de semmi sem megoldhatatlanok, minden nehézség vagy boldogság arra szolgál, hogy jobb legyen az életünk és minden akadályon áttudjunk menni. Minden okkal történik, ezért sem lehet kitörölni a múltat. Mindenki a saját hibájából tanul vagy máséból mindenkinek a saját maga választása, hogy folytatja tovább. 
Én sokkal tanultam az életeben és még tudom, hogy fogok is, mert még tudom, hogy fiatal vagyok és még sok minden vár az életemben. Amit feltudok használni továbbá és valakinek ezt mindig köszönhetem, s tudom mindenkinek megköszöntem mindent eddig amit köszönhetek neki. Tavaly amikor elkezdtem blogolni főleg még nagyon a kezdetén nem hittem, hogy fel tudok hagyni a múlttal és, hogy fel tudok állni. De hála végül fel tudtam állni és megtanultam akár hányszor elessek akkor erős legyek és felálljak, ami nem sikerül újra próbálhassam. Bízni kell elsőnek önmagunkban és után sikerülni fog minden.
Sok mindent már elvesztettem és nagyon sok mindenkit és voltak olyan napok amikor nagyon önmagamra voltam hagyva, nem tudtam senkire sem számítani. Kis koromba naplóba mondtam el bánatomat örömömet és ezért is kezdtem el blogozni, hogy mindezt másoknak is tovább agyam. A kisbaba sem tanul meg egyből járni, esik egyet majd feláll és megpróbálja újra. 
Most már bármi történik mindig talpon tudok maradni és tudom, hogy bármit el tudok érni az életemben és lehet ebbe sok mindenki segített, de ezt csak ön magamnak hálálhatom, meg a legjobban, mert bíztam, hittem magamba a saját megvalósításomban. 
Boldog vagy, mert akit egykor páromnak hívtam most már a férjem és tudom mindenbe számíthatok rá, mert minek is kérte volna meg a kezem?! Ha nem ezért! jobban és rosszban! Sok minden fog még törtnéi velem az életeben, de most már mindent vele járok meg, tudom, hogy mindenbe segít és támogat. 
Hirtelen most el is gondolkoztam kit is nevezhetek igaz barátnak, pár éve már ha írtam valakinek egyből írta ha baj volt fordulhattam hozzá s ez oda vissza ment, de már ezt sajnos nem nagyon mondhatom már el. Ami elég szomorú, de tudom, hogy lesz jobb is, szebb napok is. Nektek is olvasómnak, mindenkinek fel a fejjel.

No comments:

Post a Comment