Thursday, July 20, 2017

A 21. század

   Most egy kicsit elégé elvont dologgal jövök és tudom, hogy most sokan más véleménnyel lesznek rám, de ahogy ha jól emlékszem egyszer már meg írtam nektek ami a szívemen az a számon is. 
   A mai világba sok minden más kép volt, és lehet, hogy csak én vagyok vele így, de szívesen születtem volna hamarabb, mert hogy, sokkal kevesebb gondok voltak. Mire is értem én ezt? Amiket most megosztok veletek ne nézettek politikán csak elmondom az én gondolataimat. Régebben sokkal alacsonyabbak voltak a költségek amit ki kellett dobni (fizetni).
Egyre kevésbé mondható el igaz barátság, mindenki csak a gépet és a telefont nyomja, és nem tud, vagy pedig nehezen tud, kinézni az élő világa. Sokan mondják azt is nehezebb már munkát találni, így ezért mennek ki külföldre, dolgozni, pedig ez nem így van, aki keress az talál, aki akar az szerez. A mai korosztály már 17 éves gyereket várnak és nem pedig a padba ülnek a suliba. Várják minden megkapjanak és sírnak ha kevés a zsebpénz. Sírnak, hogy elhagyják a párjuk, még akkor is ha nagyon rövid voltak együtt, egyre több a megcsalás. Ciki ha 16 évesen még szűz vagy, vagy ha még nem volt párkapcsolatod. Kevés olyan témába tudnak bele szólni, ami nem az internetről lenne szó. Mindenki csak mutogat és nem tesz ami van, a szüleivel, úgy beszélnek, mint a kutyával. 
   Iagz amiket megírtam most nem mindenkire igaz lehet, hogy te nem ide tartozol, de akinek nem inge ne vegye magára. S azt is nagyon jól tudom mindig is voltak ilyenek, csak most már gyakrabb s engem idegsít és úgy gondoltam ezt most meg írom nektek.

No comments:

Post a Comment