Monday, July 10, 2017

Egy évesek lettünk

Egy meleg nyári napom megismertelek,
Sok beszélgetés mellett megszeretlek,
Képes voltam eldobni mindent mellőlem,
Remélem, azóta látod, szeretlek kellően.
Miért nem kaptalak meg hamarabb kérdezem én?
Már itt vagy boldog vagyok őszintén.
Minden nap veled oly csodás nekem, 
Kár, hogy nem voltál hamarabb velem.
Szeretlek és most már nem kell más nekem,
S már egy éve, csak te senki más nekem.
Öröm a szememnek ha mosolyogni látlak,
Tudom néha nem engedhetünk a vágynak.
E nap mienk és senki másé,
Tud, hogy nem lehetsz már senki másé.
Mert színt tettél az életemben,
Amikor beléptél az életembe.
Vannak gondok tudom, hogy megoldjuk, 
A derűs napokat, jó kedvel feloldjuk.
Köszönöm, hogy mindig ott vagy velem, 
S bármi van őszintén fogod a kezem.
Egy évet leírhatunk már,
De hidd el nekem érted nem kár.
Köszönöm neked ezt az elmúlt egy évet,
Hidd el szeretni foglak mind öröké téged!

No comments:

Post a Comment