Monday, July 24, 2017

Bezeg a mai fiatalok vs idősek

Ezt már lassan napi szinten hallani minden szerte, ha nem egyrészt többször. De én mit is gondolok mindezekről az egészről?

Bezzeg a mai fiatalok:
..... nem adják át a helyet a buszon.
..... állandóan a telefont nyomkodják.

A mai idősek:
..... előbb láttam futni most meg kéri a helyemet.
.....a botjával üti a lábamat erősen, hogy meg kapja a helyet.

Na mi szerintem az igazság! Igen mind a kettőt sokszor hallani. De nem mindig a másiknak van igaza. Van amikor láttam öreg nőt vitatkozni, egy fiatal lánnyal (aki terhes), adja át neki a helyet. A lány megunta odaadta. Majd a hölgy tovább szutykozta, miért nem adják át a helyet az idősebbeknek és a terheseknek. Már nem bírta a lány s elmondta a hölgynek, hogy terhes. A hölgy megkérdett mennyi idős a lány elmondta, aztán azon vitatkozott, minek gyerek ennyi évesen!?
Mi fiatalok az idősebbeket nem érjük meg, amikor elkéri a helyet majd látod kb futni, vagy fut s még is elkéri a helyett.
Én személy szerint, mindenkinek átadom, nem egyszer munka után ez miatt sokat álltam. Mi fiatalok bírjuk még a strapát, az idősebb meg már megértek sok mindent kevesebbet bírnak. S nem figyelnek oda, hogy esetleg a fiatal is terhes lehet s lehet nem direkt, de nem kell terhességnek lennie, lehet hogy rosszul van azért ült le, vagy több órás munkába elfáradtunk.
Nem kell egyből vádaskodni, soha nem tudhatjuk, mi van a dolgok mögött.
Elsőnek mindenki gondolkodjon el kinek mit, mondanánk, ne hogy neked legyen végül belül lelki ismeret fordulásod. Akinek ebben a témába van gondolata szívesen meghallgatom, vagy is elolvasom, vagy ki mit gondol erről az egészről. 

No comments:

Post a Comment