Monday, July 10, 2017

Féltékenykedés

Én egy olyan lány vagy aki már nem féltékeny, megtanultam ki szeret úgyis marad és ki szeret úgy se hagy el.
Ha engedjük ha nem akkor is megfog csalni ha akar.
Én régebben nagyon féltékeny típus voltam, de én nem annak venném, nagyon anyáskodó voltam. Ha nem tudtam mi van vele, hol van, mi van hány méter ki borultam. De ezzel nem csak én vagyok vele, így.
Akár féltékeny típus az ember, akár nem, mindenki ismeri az érzést. De vajon jogos-e? Ebben a cikkben azt fogjuk tárgyalni, mit lehet tenni, ha alaptalan a félelmünk.
Jogos vagy sem..
Először is el kell dönteni magunkban, hogy van-e alapja a féltékenységnek. Erre viszont nincs recept, hiszen minden ember máshogy van összerakva. Van akinek több fér bele, aki szabadabb elvű, van akinek kevesebb. Nyilván ha a pasid éppen egy másik csajjal smárol, elég egyértelmű a dolog, de más esetben nem feltétlen. Döntsd el tehát, hogy neked ez már sok-e (ha igen akkor jöhet a beszélgetés) vagy csak alaptalanul vádaskodsz. 
Nyomozgatások
Akár jogos, akár nem, ezt ne csináld. Csak magadnak ártasz, ha belenézel a facebookjába, telefonjába stb. Ha valamire gyanakodsz, akkor inkább egyenesen kérdezd meg, minthogy valami olyat találj, amit tutira félreértesz, még akkor is ha semmi ok az aggodalomra.
Hogyan lehet leküzdeni?
Számtalan módon és mindet saját tapasztalatból mondom. Tűzz ki magad elé új célokat, csinálj olyan dolgokat, amik építik az önbizalmad. Edzz, hogy jó formában legyél, koncentrálj a munkára, tanulásra, éppen arra amilyen élethelyzetben vagy. Így azt fogod érezni, hogy egyre csinosabb vagy, okosabb, "hasznos életet" élsz és egyre kevesebbszer fogod azt gondolni, hogy a párod egyáltalán rá tudna nézni másra. 

No comments:

Post a Comment