Thursday, July 20, 2017

Miért jó naplót írtni?

Amikor még 12 éve voltam én minden nap naplót írtam, volt egy napagyon vastag fűzetem amibe sokat írtam s rajzoltam és kb 3 évig írtam bele. Mindent abba írtam be kivel voltam, mit csináltam és mit gondolok és mit szeretnék majd csinálni. De már nem vezetem abba hagytam, de itt ahogy láthatjátok szoktam, igaz nem olyan sűrűn, de sajnos sok dolgom van. Ahogy kezdtem cseperedni határ időnaplót kezdtem el vezetni, de szerintem ez sok mindenkinek, így van. 
De már ez sem sokan használják, mert mindent, mert mindenki a telefonba használja a naptárt és elektronikus naplót használsz pl mint én is blogon. 
Én mindig is szeretem leírni a saját gondolataimat és ez azért is volt jó, hogy fontosabb dátumokat megtudtam jegyezni, de ez történelembe nem, így van ott nulla vagyok. De sok mindenért jó dolog blogot írni, vagy naplót, az elő az az lenne javítja a helyes írást és a fogalmazásodat (nekem sokat javultak ezek). Kiskoromba az egyik álom szakmám az újság írás volt, szerintem ezért is kezdtem el naplót vezetni. Blogolást nem ide tenném, mert ezt tudatos fejjel kezdtem el, azért hogy a világnak bemutassam magam és még is azt csináljam amit szeretek.
Amióta blogolok sok minden megváltozott körülöttem, család és barátok terén is, de nem is erre szeretem volna kitérni, hanem sokkal jobban fogalmazok és nem írok olyan helytelenül nagyobb lett a szó kincsem is és ez nem csak az írásban látszódik a beszédemen is, de azt annak is köszönhetem, hogy napi szintem már többet beszélek az emberekkel, ami a legjobb nem csak magyarul, hanem angolul is, de az angolon még lenne még csiszolni mit.
Pont a napokba történt velem, hogy egy angol lány leszólított, haverjával össze akart volna hozni, meg megkérdezte, merre kell menni Blaha felé, azt mondtam neki, hogy bocsánat van párom, és hogy merre kell menni és erre ők másik irányba mennek, de nem az én hibámból, mert mutogattam is. 
Na ennyi lett volna, ez a rövid gondolatom arra gondoltam, ha esetleg megtalálom, a régi naplómat amit sajnos nem hinnék, kicsi részt megosztok veletek. 


#napló #gondolatok #naplóírás
                                         

                                                                         #Sziasztok legyen szép napotok!




No comments:

Post a Comment