Wednesday, July 19, 2017

Napjaimban

Átgondoltam mindent s úgy döntötte, újra aktív lesz a blogom, tényég napi szinten írni fogok nektek, amikről már eddig is írtam nektek és újabb témákon is gondolkozom, de még kell pár ötlet hozzá. Tényleg megpróbálok minden nap írni akkor is ha nem lesz mindegy nagyon hosszú, kivételes esetesbe max ha nem fogok írni, s megpróbálok minél több képpel színesíteni az oldalt, de minden blogernél elő fordul az ihlet kimaradások és ezért sem szabad megharagudni nekik.

A cím a napjaimba így egy picit erről is írok nektek. Ez a hét kicsit kemény számomra és ezért is csak egy pár bejegyzés van. Ugye feleség lettem megpróbálok magamból otthon kihozni még többet. A munkám is elég fárasztó főleg, hogy mindenki most kap szabadságot és most vannak a nagy munkálatok is, így sokkal több a meló és sokkal több napot is kell bennem, mert akivel vártjuk egymást pont most van szabadságon, de se baj augusztusban én leszek és ha valami csavargást vagy valamit kitalálunk eltudunk menni.
Nagyon jó érzés, hogy meg vannak elégedve a munkámmal és én nagyon szertetem csinálni, örülök, hogy egyre jobban eltudok beszélgetni az angolokkal és nem csak apró dolgokról. És miért szeretem ezt a munkát? Mert mindenki mosolyog és vidám, mindenki segít mindenkinek és a főnököm is korrekt.  Egy nagyon jó csapat tagja lehetek.
Szeptemberbe újra kezdem az iskolát és lefogok érettségizni, remélem ez a sok dolgok sikerülni fog egyszerre hála sok támogatást kapok és még a munka helyen is (a suli is itt lesz a közelben).

A párommal nagyon jól kijövök és a családommal is (akkor is ha vannak családi feszültségek).
Kivontam az olyan embereket már teljesen az életemből akik csak lehúztak, akiknek csak akkor voltam jó ha én segítettem neki, de amikor kellettek nem voltak ott, azóta sokkal jobb kedvem lett.
Hála most elmondhatom, hogy jó úton van az életem.

No comments:

Post a Comment